Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Ocak 17, 2009
Sözün Bittigi yer....




Kardelen daha 8 yasindaydi, sadece Arkadasi ile oynamakti tüm amaci, cikti evinden ve bir daha dönemedi evine, ve dönemeyecek, sarilamayacak Annecigine, öpemeyecek babacigini, Prenses ceketini giyemeyecek bir daha...

Cünkü Cani adamin biri cikartip atmis üzerinden o prenses ceketini, tek ceketle kalmamis ki, minicik bedene zulmetmis, yetmemis o minicik yavrunun canini da almis, atmis bir göl kenarina, üzerine de sadece cam agaclarinin dallari ile örtüvermis.....

Nasil bir Dünya bu ????

Ben agliyorum hic tanimadigim Kardelen icin, Annesini, Babasini, Kardesini düsünemiyorum bile, nasil dayanilir ki bu aciya ???

Ben kizlarima sariliyorum, öpüyorum kokluyorum, anlatiyorum bazi gercekleri saklayarak...
Dilosum sakin annem sakin, biri sana gel seker vericem, dondurma vericem derse gitme, aman yavrum seni zorla götürmeye kalkarsa biri avazin ciktigi kadar bagir annem, oldugun yerde tepin ciglik at, hic kimse seni sen istemedigin sürece bi yere götüremez, kim olursa olsun diyorum...

Kardelen'in Annesi de anlatmistir ama, Kardelen de biliyordu belki, ama minicik bir beden ne kadar karsi koyabilir ki gözü dönmüs bir cani'ye ????

Peki napicaz ????

Ben nasil koruyacagim kizlarimi cani'lerden ?????

Korkuyorum ben.....

Cok korkuyorum.....

Nasil bir Dünya bu ????

Nasil bir insanlik bu ????

Minicik bedene nasil yapilir bu vahset ??

Korkuyorum ben....

Güle güle kücük melek, yattigin yerde rahat uyu insallah, artik kötülüklerin ve igrencliklerin olmadigi bi yerdesin, Rahat uyu yavrum :((((((
 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Ocak 17, 2009 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cumartesi, Ocak 17, 2009, Blogger Anne ve Bebisi

    :((
    Bu haberi takip ederken aklima hep siz geldiniz, Dilos geldi. O da evin az otesindeki parkta oynuyor diye yazmistin. Aklim takildi. Allah korusun. Allah tum cocuklari, masumlari, mazlumlari korusun.

     
  • At Cumartesi, Ocak 17, 2009, Blogger denizanasi

    ben de çok üzüldüm bu habere :( gerçekten güvenli bir yer yok artık bu dünyada :((