Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Şubat 13, 2009
...
Beyhan'cim bu hediyeyi verdi bana, cok duygulandirdi beni cok, Beyhan benim Nette tanidigim ilk dostlarimdan biri, birkac defa yüzüyüze görüsme sansimiz da olsu, aradaki mesafa cok uzun olmasa cok daha sIk görüsürüz kesin, beyhan'cim seni cok seviyorum biliyosun dimi ;)

Bir de 7 kisiye verecekmisiz bu ödülü, secim yapmak zorunda kalmayi hic sevmem, o yüzden ilk aklima gelenleri yazacagim hemencik

Tabii ki Ilk basta Beyhan'cigima

Anne ve Bebisi

Acelya

Asya

Birten

Melek kokusu

Mutlu Cocuklarin Hamarat Annesi Ayse'me

Ve her daim ziyartimize gelip güzel yorumlarini birakan Diger Ayse'ye veriyorum bu ödülü

Ya Aslinda bizi takip eden herkese veriyorum bu ödülü ben ya :)





 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Şubat 13, 2009 | Permalink |


5 Comments: