Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Şubat 18, 2009
Karne aldik :)
Dilos ilk karnesini aldi, eh fena degil ben cok daha kötü bir Karne bekliyordum Ögretmeninden :)
Genel olarak uyumlu bir cocuk, Sadece yavas, Not yok zaten 1.ci sinifta.her ders icin notlar yazilmis, ve hepsinde de ayni sey yaziyor "Dilara uyumlu bir ögrenci bircok seyi biliyor ama yavas yapiyor"

Bana Toplantida söyledigi "Sinifta kalabilir" yazisini yazmamis ,sasirdim hayret sanirim Müdürle görüsmüsler :)

Bunlarin disinda Dilos yine bir döneme girdi (bu dönemlerden de bana gelenler geliyo artik o ayri) memnuniyetsiz, kaprisli, ayri bir triplerde kücük hanim, Aslinda biliyorum nedenini, havalar cok kötü, kar yagiyor ama karla oynayamiyor cünkü ya buz tutuyor yada camur gibi birsey oluyor,zaten o kadar kar yagmasina ragmen igrenc bir soguk hakim disarda, evde kapali kaldik kac aydir, aktivemiz yok, evin icinde oynayabildigimiz birkac oyun var, aslinda Asya su siralar " dagitirim uleyyynnnn" modunda olmasa cok daha fazla aktive yapabilicez de, yapamiyoruz..

Mesela gecen gün Puzzle yapmak istedi Dilos, cikarttim bi kac tane oturduk yapacagiz, Asya bi daldi ortaya, bütün puzzle'ri odanin dört bir kösesine firlatti, Dilos sinirlendi, ben sinirlendim, Asya tinmadi bile, sen kahkahalar atarak dagitmaya devam etti..

O uyuyunca yapalim desek bu defa da Dilos'un uyku saati geliyor, off bahar gelseydi bi :(

Bugün Alisverise ciktik, dönüste Babamiz bi yere ugradi bizde arabada bekliyoruz, Dilos bi süre sonra beklemekden bunaldi

-Babam nerde kaldi off beeee !!!!
-Ne bilim kizim
-Ne zaman gelcek
-Dilara'cim bilmiyorum, bende seninle birlikde bekliyorum arabada, Babanin isi ne kadar sürecek nerden bilebilirim ?
- Anneee ben Babaanneme gidicem ve 15 gün kalicam, sen bana bagiriyosun (yalaaaannnn ne bagirmasi yaaa)
-15 gün kalacaksin ha vayyyy!! (gülüyorum napim elimde degil)
-Eveeet gülme 10 gün kalicam
-10 güne mi indin simdi ?
-Anneeee bak gülmeee o zaman 5 gün kalicam !
-Hic gitme Dilara'cim olmaz mi ?
-Hayir gidicem ve tam 3 gün kalicam
:))))))))))))

Cuma günü son okul günü, sonra 1 haftalik bir tatil var, Cuma esiminde yasgünü oldugu icin Anaanne ve Babaanne gönüllü oldular, Dilos Babaanneye gidecek, Asya Anaanneye gidecek,benimde Esime hain planlarim var, tam olarak yazamiyorum, okur falan :))

 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Şubat 18, 2009 | Permalink |


5 Comments:


  • At Çarşamba, Şubat 18, 2009, Blogger a_y_s_e

    su babaannede kalma suresi pazarligi cok guldurdu beni ya... blof yapio ama tam da beceremiyo komik sey.

    karnenizi tebrik ederim. su ogretmeninize sinir oldum ben ya bu arada. allah allah.

    asya icin yorum yok yine... cocuk iste...

     
  • At Perşembe, Şubat 19, 2009, Blogger Anne ve Bebisi

    Odul icin tesekkur ediyorum, ben de seni cok severek okuyorum :)
    Eh hain planlari artik gerceklestirince yazarsin da feyz aliriz :D

    Dilaraya da kocaman bir aferin :)

     
  • At Perşembe, Şubat 19, 2009, Blogger denizanasi

    :))) "sen bana bağırıyorsun" demek tehdit de ediyor .. alemler:)

     
  • At Cuma, Şubat 20, 2009, Anonymous Adsız

    bende anneme gidip 10 gün kalıcam...gülmeyin bak 7 gün kalırım...canımı sıkmayın 5 gün kalırım ...o da olmadı 3 gün kalırım ...böööhüüüü:(((( ben en iyisi evde oturym....yerim ben o tatlı cadıyı:)

     
  • At Cuma, Şubat 20, 2009, Anonymous Adsız

    bende anneme gidip 10 gün kalıcam...gülmeyin bak 7 gün kalırım...canımı sıkmayın 5 gün kalırım ...o da olmadı 3 gün kalırım ...böööhüüüü:(((( ben en iyisi evde oturym....yerim ben o tatlı cadıyı:)