Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Mayıs 20, 2009
Dogumgünü...



Iyi ki Dogurmusum seni kücük cadim benim...


Zaman ne cabuk gecmis, sen ne cabuk 2 olmussun, daha dün degilmi dogdugun gün, seni ilk kucagima aldigim gün daha dün degil mi ??

evimize geldigin günden beri ev daha da neseli, Ablanla süper bir ikili oldunuz, iki elden Anne nasil cildirtilir denemeleri yapiyorsunuz, yaparken cok da egleniyorsunuz..

Evin icinde 1 metre bile olmayan boyunla firtinalar estiriyorsun,senin ayak seslerin nese kaynagimiz, hele seni ordan oraya karinca gibi kostururken izlemek ne büyük keyif bilemezsin...
O kadar kendine güvenen bir kisiligin var ki simdiden,sana hic kimse istemedigin birseyi yaptiramaz

Bugün Dogumgünün,sen daha pek de farkinda degilsin bu özel günün, Cumartesi bütün Fan'larin gelecek,büyük bir parti ile yeni yasini kutlacagiz,

Seni cok ama cok seviyorum kücük cadim benim,

Sari Papatyam, hayatin hep güzellikle dolsun, basarilar hem yanibasinda dursun, hayat seni hep iyi Insanlarla karsilastirsin, kötülükler senden uzak cok uzak olsun,Dogumgünün Kutlu olsun balpetegim....







 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Mayıs 20, 2009 | Permalink |


4 Comments: