Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Mayıs 14, 2009
kriz var kriz :)
Yüz ifadesine bakip aldanmayin kikirdiyordu burda
Resimdeki sakli cadiyi bulunuz :)

Büyük Cadim :)

cok cool olmus öyle diyor :)


Sofeeeeer sofeeeerrr cek en yakin oyuncakciya ....



Ne cok ihmal ediyorum ben Kizlarimin blogunu ya :(((

Anneler günü de geldi gecti :)

Dilos bana bir parfüm almis, Disneys High School Musical Parfümü," cok güzel kokuyor dimi Anne, iyi secmisim dimi Anne, Bende kullanabilirim dimi Anne" diyip duruyor ve tabii kullaniyor da .

Zaten tam Ortakcim oldu artik,gecengün dolabimi düzenlerken yanima geldi ve " Biraz daha büyüyeyim bunlarin hepsi benim olacak dimi Anne?" dedi :)))

Yalniz cok kavga ediyoruz biz ya :((

Parka cikmak istiyor güzelce anlatiyorum " Kizim bütün gün yagmur yagdi, heryer camur,hem bak hickimse yok cikma bugün gel birlikde birseyler yapalim evde" diyorum ama ne mümkün hemen Türk filmi moduna geciyor " Ben hic parka cikamam, hayatim boyunca cikmadim, salincakta sallanmadim, oysa ben sallanmak istiyorum cok istiyorum, ama Annem hayir diyor o zaten hep hayir diyor :P"

o böle bidibidi vidividi yaptikca geriliyorum, ben gerildikce o devam ediyor , sinirlerimi aldirmak istiyorum ,yumos bir anne olmak istiyorum, filmlerdeki gibi herseye gülen her soruna sakkadanak cözüm bulan,cocuklari da bunu sip diye anlayan Anne modeli var mi cidden ??

Ya da Parka cikiyor, sonra basliyor periyodik olarak 10 dakika da bir zile basip " Anne cips ver, Anne su ver, Annee arkadasimin cisi geldi bizde yapacak , Anne piknik yapacagiz bana hemen battaniye ve yiyecek ver" emirleri yagiyor...

Hatta bazen zile bile basmiyor balkonun oldugu yerden yirtiyor " Anneeee, Anneeeeeeee, Sakineeeeeeeeeee" gecengün yine böyle "Sakineeeeeee" diye yirtinirken sinirle cikip terlik firlattim, tabii ki bilerek iskalayarak :) korktu mu peki ???? yoooo " Simdi o terlik nolacak?" diye sordu piskin piskin, bende " O terligi de alip derhal eve geliyorsun" dedim...

Bu defa da " gelmem gelirsem sen beni döversin" dedi, "Kizim ben seni hic dövdüm mü ? diyorum "Hayir ama birazdan döveceksin" diyor....

Büyüdükce sorunlar artiyormus cidden, bu yazdiklarim aslinda cok kücük bir detay, her an catisiyor benimle ve bu kiz daha 7,5 yasinda ya :((((

Asya'ya gelince, 2 yas krizleri basladi hemde cok fena, Dilos'dan hatirliyorum da amanin diyorum, o zamanlar Annem bana " Sakin Sakis sakiin ikinciyi yapayim deme su an" diyordu :)

Asya Dilos'u bile gecti bu konuda, dedigim dedik , asabi, inatci say say bitmez :)

Elektrik süpürgesini vermedim diye

Elektrik süpürgesini verdim ama fisini takmadim diye

Yerleri paspaslarken ona vermedim diye

Bulasik makinasini bosaltirken onu beklemedim diye (bütün kasik ve catallari alip oraya buraya firlatiyor sonra yeniden makinaya tikiyoruz mecburen)

Babasi cöp atmak icin ciktiginda onu yanina almadi diye

Ablasi ödev yaparken ona kalemlerini vermedi diye

Yemegini kendisinin yemesine izin vermedim diye ( iki kasik yiyip gerisini basina gecirdigi icin tekrar ben yedirmeye basladim)

Banyoya girip küvete oturmasina izin vermedim diye

Koltuk tepesinde hoplarken düsecek diye yere indirdim diye

odasindaki oyuncaklari dört bi yana dagittiginda ben topladim diye

ayakkabilarinin hepsini ayni anda giydirmedim diye

Ablasinin ayakkabilari onun ayagina olmuyor diye

artik basina olmayan sapka kafasinda durmuyor diye

Parkta salincaklarda baskalari sallanirken onun o yöne gitmesine engel oldum diye

Yürüyüs yaparken tarlanin icine girmesine engel oldum diye (almanlarin sagi solu hiiiic belli olmaz yeriz paparayi!)

bögürüyor (bögürüyor evet aglamak cok baska birsey, bu resmen bööögggghüüüüüüüü seklinde) ve sirf inattan sirf sinirden yapiyor gözünden tek bir damla yas gelmiyor, sadece agzi ile bol gürültüyü bögürme sesi yapiyor....

Tam bir cadi oldu yani isimiz var 2 yas krizi geldi, darisi 3 yas krizinin basina, o zaman da kiyafet krizleri baslayacak biliyorum ben basima gelecekleri biliyorum :)))

Biri 7,5 yas krizinde digeri 2 yas krizinde, ben yakinda basima bir huni gecirip ebele bübele seklinde dolanmaya baslarsam hiiiic sasirmayin :)





 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Mayıs 14, 2009 | Permalink |


4 Comments:


  • At Perşembe, Mayıs 14, 2009, Blogger firdevs

    kriz her yerde :pPp

    ya nedir bu cocuklardan cektiklerimiz?

    2 , 7 yas , 12 yas sonra ergenlik :p aaa yeter yahu biz annelerinde krize haklari yok mu :) yakinda ben kriz gecirecegim :)))

     
  • At Perşembe, Mayıs 14, 2009, Blogger Anne ve Bebisi

    Ay cok guldum yaa :)) Dilos ayri, Asya ayri alem :)))

    Dilos'un su parka cikip da ikide bir evin zilini calma halleri bana bir arkadasimi ve cocuklarini hatirlatti :) Onlarin da kapilarinin onunde yesillik bir alan, yan taraflarinda bir park. Binbir naz niyazla, zorla izin alip cikarlar, sonra da ha babam annneeee suuuu, annneeee elmaaa, annneeee bidi bidi :))) O zaman onlar da 7-8 yaslarindaydilar. Bi de ikisi arka arkaya, 15 ay mi ne var aralarinda :)) Simdi 13-14 yasindalar ve parkta oynamiyorlar :P Ama cocuklarin yuku annelerin omuzundan hic inmiyor, her yasta ayri bir seyler cikiyor :) Aman yeter ki saglikli, mutlu olsunlar. Kriz dedigin nedir, gelir gecer, analari deler gecer o ayri :D

    Cok opuyorum prensesleri ;))

     
  • At Cuma, Mayıs 15, 2009, Blogger Eren Derin

    Merhaba ben Meltem Münih'ten ;) Farkettim de ayni memlekette konakliyormusuz ;)

    Ben büyüyünce hersey daha kolay olacak diye düsünmüstüm!! Yandik desene!! 2 yas sendromuna erken girmis 19 aylik bir oglum var :)) Ayni seyleri biz de yasiyoruz ;))

     
  • At Cuma, Mayıs 15, 2009, Blogger AsYa

    :)anneler günü hediyene bayıldım

    Bi tester da benim oğlana yollasın diloş,seneye bana da alırlar belki:)

    Bu kriz felan yalan bence..doğduktan sonra kriz bi başlıyo hiç bitmiyo,bitmeyecek di mi.biri bize doğruyu söylesin:kandırılıyoruz 2.yaş sendromu diye bişi yok:)

    İki tatlı kızını da öperim.Bu arada Asya'nın gözlerinde gerçekten yaramaz bir kız çocuk ifadesini görebiliyorum.Bence Diloştan daha yaramaz olcak o.

    Birde eğer 2.çocuk yaparsak(ki zor görünüyor ama ) adını Asya koymak istediğimizi sana söylemiş miydim önceden.