Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 22, 2009
Tembelim tembel...
Tembelligim tavan yapmis durumda, pc basina oturup yazi yazmak gelmedi hic icimden, fotograf bile cekmedim uzun zamandir...

Günler gecip gidiyor, tatil geldi geliyor derken okullar acildi bile 6 hafta bitti, artik 2.ci sinif ögrencisi oldu Dilos'um :)

Asya gün gectikce daha simarik ve hinzir bir yavru oluyor...

Uzun zaman önce nette bir yazi okumustum, Bir kadinin sabah baslayip aksam biten kosusturmasini anlatan bir yazi, ama önce camasilari sermeliyim, ama ondan önce kediye mamasini vermeliyim,ama ondan önce seklinde uzayip giden,sonunda hicbirseyi bitirmedigi halde yorulan bir kadinin yazisiydi..

Su siralar tam o vaziyetteyim, sabah kalkip basliyorum sunu yapayim ama önce su isi yapayim derken aksam oluyor ve ben hicbirsey yapmamisim ama yorulmusum...

Camasirlari makinaya atiyorum,yikiyorum ama serme isini erteliyorum "Aman Asya ögle uykusuna yatsin o zaman sererim" Asya yatiyor "Aman önce yemegi yapayim, camasirlari yemekten sonra sererim, Yemek yeniliyor "Aman önce mutfagi toplayayim Asya aksam yatinca sererim, Aksam oluyor Asya yatiyor, Dilos yatiyor aman simdi azicik oturayim yatmadan sererim diyorum, nitekim yataga girdigimde aklima geliyor "Aman sabah sererim" diyorum bu sekilde uzayip gidiyor ve o camasirlar yeniden yikanmak zorunda kaliyor :(

Su yaziya baslayali kacgün oldu belki hafta olmustur, sabah yazarim, aman aksam yazarim diye diye bugün oldu insallah bugün bloga ekleyecegim, azimliyim :)

Gecen zaman icinde neler oldu, cok fazla degisiklik yok aslinda, Asya günden güne daha hiper bir cocuk olma yolunda emin adimlarla ilerliyor, son zamanlarda, istedigini aglayarak, tepinerek, kendini ordan oraya atarak elde etme cabalarina hiz vermis durumda...

Istedigi olmayinca cok hircinlasiyor resmen tekme tokat girismeye calisiyor, elinde,önünde ne varsa firlatiyor ne oldugu hic önemli degil, bu ici corba dolu bir kase'de olabilir,su bardagi da olabilir...

Konusma konusnda cok yavas ilerliyor,hatta kücük kardesim rüyasinda görmüs Asya'yi " Teyzecim sen niye konusmuyorsun daha?" demis Asya'da eli belinde "Ben aslinda konusabiliyorum ama isime gelmiyor" demis :))))))))))

Kendi kendine yarattigi bir dil var o dil'de cok ciddi konusuyor herkesle bi de anlasak neler dedigini cok süper olacak...

Al,Ver,attim,gitti,döktüm,bitti,Dilayla neyde,Ohan (osman olur),Babacim gibi tek kelimeler kullaniyor...Kulaklarini devamli kontrol ediyorum, ettiriyoruz ama bu sekilde devam ederse daha kapsamli bir teste götürecegim, o test'i de narkoz altinda yapiyorlar korkuyorum...

Ama Dilos'da oldugu gibi gec kalmaktan da korkuyorum offff :((((

Dilos'a gelince, Okullar acildigi icin cok sevincli ama ödev yapacagi icin mutsuz :))

Hergün yeni bir meslek fikri ile geliyor yanima, gecenlerde bir fast food zincirinde "Ben büyüyünce burda calisacagim" dedi, dün Televizyon'da kuaförlük meslegi yapan bir kiz gördü "Ben büyüyünce Kuaför olucam" dedi, bazen ögretmen oluyor, bazen doktor, bazen de popstar :)))

Cuma günü Dogumgünü var,Heyecandan yerinde duramiyor, cocuk olmanin bir güzel yani daha, ben bu ay itibari ile 30'lu yaslara adim atmis bulundugum icin artik dogumgünü falan heyecan vermiyor aksine günler,yillar ne cabuk geciyor daha bir farkinda olmaya basladim, Kiz kardesim aman abla bosver, takma bak 40 olmana daha tam 10 sene var dedi, allahim ne ince bir teselli :))))

Dilos birkac ay'dir para biriktiriyor,Hedefi bir adet Nintendo Wii edinmek, ilk ciktiginda ben kendim icin cok istiyordum ama zamanla o hevesim gecti, Dilos inatla istemeye devam edince,bende harcliklarini biriktir alirsin dedim,(cünkü Wii o kadar ucuz bisi degil, ve cünkü ben öyle pahali seyleri durduk yere almayi sevmiyorum, ve cünkü artik biraz para biriktirme ve kendi parasiyla birseyler alma bilinci edinmeli) ve Dilos hergün kumbarasina para atmaya basladi,Babaanne ve dedenin verdigi paralarla gidip ivir zivir almakdan vazgecti,Dogumgünü icin ne istiyorsun diye soranlara "Para verin biriktirip Wii" alicam diye cevap verdi, Bayram harcliginida oldugu gibi kumbarasina atti,Dogumgününden sonra acip bakacagiz ne kadar birikmis...

Cuma günü okul arkadaslarini davet edecekmis,aksamina da Babaanne ve Dedemiz gelecek yemege, Cumartesi de teyzeleri ve uzaktaki arkadaslari gelecek,ve benim ne hazirlayacagim konusunda en ufak bir fikrim yok, sanirim cocuklara Pizza yapicam, Babanne ve dedemiz icinde kücük bir menü hazirlarim yada onlarada pizza veririm :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 22, 2009 | Permalink |


0 Comments: