Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Temmuz 13, 2009
tek bir saniye...
Cumartesi Kaynanamlara gittik, izine gidecekler vedalasmak icin...

Oldukca gec olmustu vardigimizda, yemek yedik, ben bulasiklari toplarken ,Kaynanam da esime evin tadilat olacak yerlerini gösteriyordu, Kayinbabam da evin terasinda Asya'ya bakiyor..

Disarda insan cok diye ben rahat rahat bulasik yikiyorum, kaynanam birak dedi, normalde birak dediginde birakirim yikamam bulasiklari ama o gün inatla yikayacagim dedim...

Esim yanima geldi "Hadi acele et biraz" dedi ordan Kardesime gidecektik cünkü, dedim az kaldi sen cik esyalarimi toplayip geliyorum..

Evden ciktim, ilk gözüme carpan han gibi acik sokak kapisi ve Asya'nin yoklugu...

Asya nerde diye bagirdim, esim senin yaninda degil mi ? diyor,

Allahim dedim gitti yavru gitti !!!

Kaynim bir yana kostu, esim diger yana, ben üst kata ciktim acaba mi diye !

Yok yok yok !!

Inemedim alt kata dizlerimin bagi cözüldü agliyorum gitti cocuk diye

sonra kaynanamin sesi geldi bulduk diye

indim hemen, baktim yavrum sirilsiklam tirtir titriyor

Dere var kaynanamlarin evin arka kisminda kocaman bi dere, oraya girmis , kaynim yakalamis son saniyede sadece kafasi distaymis..

Ya ben daha gec ciksaydim evden??

Ya yoklugunu 2 saniye daha gec anlasaydik yavrumun ???

düsünmek bile istemiyorum ama hala yüregimde kocaman bir yumru!!

Kayinbabama güvenmek hataymis, surdan gecti az önce diyor bir de gelir simdi

ulen o cocuk 2 yasinda daha gelir mi geri bulur mu yolu kaybolsa ???

Babasina gitti sandim diyor !!

Sor babasina geldi mi kizin yanina diye ??

Suclu aramiyoruz, sadece sükrediyoruz yavrumuz sag salim kucagimizda diye..

Kaynima can borcumuz var, eger onun aklina gelmeseydi dere ?????

Bir de Asya'nin dereye girdigi yerde bi cafenin masalari var, ve her daim birileri orda oturur birseyler icer, hic bos kalmaz, ama o gün bombos!!!

Gecti bitti diyoruz, ama ömrümüzden 40 sene gitti, bir daha gözümden saniye bile ayirmam yavrularimi, kimselere de güvenmem artik....

Hastaneye götürdük kontrol ettirdik, cok sükür su yutmamis, vücut isisi da normal olunca evimize gönderdiler..

Allahim hicbir Anneye böyle bir korku yasatmasin, Cildiracak gibi oluyor insan, delirecek gibi oluyor, kendini atasin geliyor en yüksek yerden...
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Temmuz 13, 2009 | Permalink |


13 Comments:


  • At Pazartesi, Temmuz 13, 2009, Blogger muko

    çok geçmiş olsun canım,Allah korumuş,ayy çok feci bişey yaaa düşüncelerinde sonuna kadar haklısın kimseye güvenmemek gerek,Ayy ayy çok büyük bişey atlatmışsınız,tekrar çok geçmiş olsun...

     
  • At Pazartesi, Temmuz 13, 2009, Blogger firdevs

    ayyy Allah korumus . evde insan cok olunca herkes birbirine guveniyor . gercekten cok uzuldum :(((

     
  • At Pazartesi, Temmuz 13, 2009, Blogger Aygül

    offff içim darald nefes alamadım bir an.Allah korumuş çok geçmiş olsun.Yanlız çocukların başına en çok kalabalıkda iş gelir.Herkes birbirine güvenir çünkü.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 13, 2009, Blogger Talha ile Eymen'in annesi

    rabbim korumuş... çok çok geçmiş olsun... anlık yaşıyoruz, saniyeler bile çok mühim... rabbim tekrarını göstermesin, tüm çocukları korusun...
    ben de kimseye güvenemiyorum çocuk konusunda... bazen yanlış mı yapıyorum diyorum ama en iyisi bu sanırım...

     
  • At Pazartesi, Temmuz 13, 2009, Blogger Anne ve Bebisi

    Gozlerim doldu :(( Allahim :((( Cok sukur cok sukur..

     
  • At Salı, Temmuz 14, 2009, Blogger yastuf

    Arasira ugruyorum blogunuza vakit buldukca bayadir bakmadim bakiyim dedim ve yaziyi okudum.
    Tuylerim diken,diken oldun rabbim korumuz guzel gozlu fistigi ,bir daha yasanmamasi duasi ile...

     
  • At Salı, Temmuz 14, 2009, Blogger a_y_s_e

    canim cok gecmis olsun, cok cok uzuldum, benim de gozlerim doldu valla..
    cok sukur gecmis, kizin yaninda sag saglim... cok sevgiler.

     
  • At Salı, Temmuz 14, 2009, Anonymous dilek

    nasıl iyi anlıyorum seni şu an....kaanı doğum gününde yani daha geçen ay kaybettik...7 yada 8 dakik ama ömrümden ömür gitti...nasıl bi çaresizlik nasıl bi ateş yaşayan bilir...allah korusun evlatlarımızı...

     
  • At Çarşamba, Temmuz 15, 2009, Blogger ülkü

    ay cok cok gecmis olsun, Allaha cok sükür bisey olmamis..

     
  • At Perşembe, Temmuz 16, 2009, Blogger Açalya

    yüreğim sıkıştı okurken, hepimizin başına gelebilecek bir olay bu! bir daha böyle birşey yaşamayın, kimseler yaşamasın! insan, hayatı boyunca böyle olayları tüyleri diken diken hatırlıyor. Yanında olup sarılmak istedim şu an sana!

     
  • At Perşembe, Temmuz 16, 2009, Blogger denizanasi

    çok geçmiş olsun. allah korumuş gerçekten:(
    ben de geçen sene böyle bir 5 dakika kadar kaybetmiştim can'ı. deliriyordum.

     
  • At Çarşamba, Temmuz 22, 2009, Blogger Ayşe

    Sakineee, yuregim agzima geldi okurken, titredim resmen...canim yaaa cok gecmis olsun, Rabbim butun cocuklari korusun insaallah...

    Dedigin gibi sakinilan goze batiyor en cok da cop! Nasil anneler var bizim de etrafimizda, hayret edilecek cinstenler...canim benim sen cok iyi bir annesin, yuregin hep rahat olsun lutfen...

     
  • At Cuma, Temmuz 24, 2009, Blogger birten

    canim canim.... ya okurken mahvoldum ya....senin ne yaptigini, ne düsündügünü tahmin bile edemem tabiii..coook gecmis olsun...canim allah korumus tatli melegimizi...cocuk bu,neler gelmiyorki basina ama böyle seyler insani cok tedirgin ediyor,insanin hep aklinda ya bisey olsaydi ben ne yapardim düsüncesi insani bitiriyor...Allah korusun kötülüklerden....